Project update!!

28 september 2015 - Fortaleza, Brazilië

Dag luitjes. Lang geen verhaal van mij, excuses. Brazilië heeft me extreem lui gemaakt, maar dan ook echt extreem lui. Goed. Nu verder.

Afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het organiseren van het project. Uiteindelijk heb ik ruim 3000 reais kunnen uitbesteden! Heel erg bedankt daarvoor! Veel stres, want ik heb alles moeten laten afhangen van anderen omdat ik zelf de taal hier niet spreek. Maar uiteindelijk is alles gelukt. Het feestje voor de kids was afgelopen donderdag (24-9), de grote shoppings woensdag. Missie 1, het speeltoestel. Een rit van 1.5 uur bracht ons uiteindelijk op een boerderij met allerlei toestellen. Ivm prijs en kwaliteit hebben we voor deze gekozen. Met een beetje geluk van de populariteit van Vanessa's moeder nog wat af kunnen dingen (:D). Vervolgens de hele rit terug naar het centrum. Hele centrum 4u lang doorgelopen om verf, schoolmateriaal, speelmateriaal en eten en drinken te verzamelen.

Donderdag, D Day. In de ochtend nog snel de laatste bestellingen ophalen, om vervolgens snel de school wat kleur te geven en alles klaar te zetten voor het feestje.

De kids waren SUPER blij!! Er was schmink, taart, heel veel snoep, speeltoestellen, een basket + ball (kan niet missen ofcourse), muziek, balonnen, stoepkrijt, van alles... heel dankbaar. En de schoolhoofd, never seen her so happy :D. Lots of selfies ofcourse (brazilian way of showing things).

Nogmaal, iedereen echt super bedankt! Ik ben echt super blij met het resultaat, en de kids en docenten ook! Muito obregada!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade